2014/06/07

7.fejezet

            Meglepetés! (1.rész)
,,Nagyon későn értünk haza. Harry-nél aludtam.(ismét)"
- Jó reggelt!- mondta egy suttogó hang a fülembe.
- Jó reggelt!- válaszoltam fáradtan.
- Jól aludtál? Remélem igen, mert nem tudtam aludni, így csak forgolódtam.
- Nem vettem észre...- kinyitódott az ajtó és Liam a szavanba vágott.
- Sziasztok! Am... Bell téged keresnek.- mondta ijedten.
- Oké. Mindjárt megyek, csak fel öltözök. És ki az?
- Majd meglátod.- mondta Liam selytelmes hangon.
Harry karjai közül felugrottam és átszaladtam a másik szobába átöltözni.
Miután átöltöztem lementem a nappaliba. A rendőrök voltak azok. Ismertem őket, mert a múltban való dolgokban ők segítettek.
- Szi.. Sziasztok!- lefagytam. A többiek megdöbbentek, hogy ismerem őket.
-Hope te tutsz valamit erröl??-kérdezte Harry suttogva.
-Nem.Nem tudok én se semmit.-válaszolt Hope.
-Most értesültünk arról,-mondta Jason és Mitchael-hogy elkapták a tettest aki...
-Ne!Ne is folytassátok!5 év után?5 év után még csak most?Hisz..én...-elkezdtem könnyezni,majd sírni-De én úgy tudtam,hogy már egy ideje elfogták.És kiderül,hogy semmi nem történt?
-Nyugodjmeg Bell!-mondta Jason-De még is ki mondta ezt a hülyeséget?-láttam hogy Jason elgondolkodik-Jaj ne..
-Miaz?-kérdeztem ilyedten.
-Kábé 3 évvel ezelött,mjkir kijelentették,hogy elfogták a tettest tevedtünk,mivel rossz embert kaptunk el...Nem tudtunk szólni,mivel elkűldtek minket szabadságra és a rendöri titoktartás miatt,nem tudtuk elmondani.
-Mivan?Ti egy ilyen fontos ügyben szabadságra mentetek?-háborodtam fel.
De milyen fontos ügy? -érdezte Sara.
-Majd elmondom!-mondtam neki idegesen.
-Nem mi akartunk szabadságra menni,mivel hogy a barátunk vagy,ezért az ügyben kapcsolatba elkűldtek minket kényszer szabadságra.-mondta Jason.Egyszerűen nem tudtam mit mondani erre.
-Bell szóval most be kéne jönnöd a kapitányságra,hogy azonosítsd a gyanusítottat.-mondta Michael.
-Oké...De most szólok,ha neki megyek az a ti hibátok.-gyorsan össze pakoltam,addig Jason és Michael a konyhába várakoztak.
Kinyitottuk az ajtót Jasonnel és elindultunk.
Miután az ajtó bezárult hallottam, hogy meghúzzak a ravaszt.Mikor megfordultam egy fegyvert nyomtak az oldalamhoz.
-Végre megtaláltalak.5 év.Tudod milyen sok idő?-ez az ember az,aki megölte a bátyamat.A barátaim úgy tudják,hogy Las Vegas-ban dolgizik és mi megyünk mindíg hozzá,mert sokat dolgozik.De ez nem igaz... Eközben Jasont leütötte.
-Igen tudom milyen sok idő.De viszont reménykedtem abba,hogy ez alatt az 5 év alatt ott rohatsz a börtönbe.-egy eröltetett,gúnyos mosolt vetettem rá-De még is hogy a francba szabadultál ki?
-Okosan és ügyesen..De most te jössz.A bátyádat már megöltem és most te jössz.-mosolygott miközbe egyre erősebben nyomta hozzám a fegyvert.
Kinyílt az ajtó és Michael rohant,de sajnos hiába ütötte le a fickót, mert nem tudott olyan erőset ütni,hogy elájujjon....Már késő volt.A pisztoly elsült.A golyó a szívem alatt bát centivel hatolt be.Harry,Hope és Sara felém,Louis és Niall a telefonért,Zayn pedig a fickó után rohant,hogy megverje.
-Nem szabad elaludni.-mondta Harry miközbe sírt-Csak koncentrálj a hangomra.Itt van Hope és Sara is.Csak ne aludj el.
-Én...én nagyon fáradt vagyok.-alig bírtam mondani valamit.
-Tiszta vér minden!-mindta Sara majd elájult.
Az utolsó dolog amire emlékszem az az,hogy annyit hallottam ,,Csak ne aludj el!Koncentrállj rám!”
Sötétség és csend lett.Épp az életem eddigi történtjei vonultak le a sötétségbe,mikor megpillantottam egy nagyobbodó fényt.Ahogy a fény nőtt annál melegebb lett..
-A golyót kiszedtük-hallottam egy idegen férfi hangot.
-És doktorúr pontosabban hova és milyen mélyre hatolt a golyó?-itt már Hope hangját hallottam és úgy vettem észre mintha sírt volna.
Éreztem hogy közben valaki fogja a kezem.
-A golyó a szíve alatt pár centire volt,de szerencsére nem annyira mélyen.De még így is veszélyes. volt a műtét.
-Milyen műtét?-kérdeztem fádtan és erőtlenül.
-Végre felkeltél.Nagyon aggódtam,hogy nem foglak látni.Ne ijessz meg többet!Soha!-és Harry nyomott egy lágy puszit az arcomra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése