2014/06/11

8.fejezet

            A visszatérés (2.rész)

-Mi a baj?Tudom kicsit nyálas de..-láttam hogy Hazz elszégyeli magát.
-Nem.De hogy is...Csak még ilyen cuki dolgot még senki nem mondott nekem.Kivéve a bátyamat..-Harry megfogta a kezem és lassan elkezdett felém hajolni,majd annyit vettem észre,hogy egy lágy csókot adott ajkaimra.
-Kicsit meleg van..Mintha szikrázna a levegő..-mosolygott Louis a szemöldökét húzogatva
-Nagyon jó látni,hogy végre boldogok vagytok mind a ketten.-mondta Niall és megölelt minket mosolyogva.
-Igen...Nagyon jó...-mondta Zayn majd lehajtotta a fejét.
-Srácok!-szóltam nekik.
-Igen?-kérdezték vissza egyszerre a srácok.Igazság szerint nagyon ijesztő volt.
-Kimennétek egy kicsit,mert szeretnék Zaynnel pát szót váltani.
-Igen.Persze.-és kimentek.

Zayn szemébe mikor belenéztem nem tudtam eldönteni,hogy most csalódott vagy hogy szomorú.Ezt a dolgot nagyon furcsáltam,mivel még ő mondta,hogy jó lenne ha össze jönnék Harryvel,mivel szép párt alkotunk.
Én ezt nem értem,mivel barátnője van.És elvileg szeretik egymást.Igaz..mikor először megpillantottuk egymást,felcsillant mind a kettőnk szeme...Az a két gyönyörű barna szem...De ez nem számít...Hisz már Harry barátnője vagyok...

-Szóval...Mi a baj?-kérdeztem.
-Semmi csak...Nem érdekes.Nem számít.-mondta Zayn csalódottan.
-Nincs olyan hogy nem számít! Mond el!-mondtam parancsoló hangon.
-De...Te ezt úgy sem értenéd.-próbált mentegetözni.
-De.Nagyon is érteném.
-Hát...Az van hogy egy ideje szakítottunk Perrivel.És mikor először megláttalak....elsem tudom mondani mit éreztem akkor.Szóval..Mintha első látásra beléd szerettem volna..-Zaynt ennyire őszintének velem szemben még sosem láttam.
-Wow...Ez nagyon cuki.Én is...Nekem is nagyon tetszettél,de túl léptem azon,hogy neked barátnőd van.-valami miatt nem folytatttam tovább.Mintha amit mondani szerettem volna nem lett volna igaz..-Zayn azért remélem...-de ekkor kiszólt a többieknek,hogy bejöhetnek.
-Miről beszélgettetek?-kérdezte Harry.
-Ez csak ránk tartozik.-válaszoltam feldúltan.

2 hét után kijöhettem a kórházból.Nagyon örültem annak, hogy haza mehetek.
Mikor haza értem egy nem várt látvány fogadott.Egy turnébusz volt a ház előtt.De kimásé volt mint a Little mix-é.Mivel Harry jött értem ezért nem tudtam mi vár otthon,ugyan is egész úton nem beszéltünk.Annyit mondott még a kórházban,hogy vár otthon egy meglepetés.

-Ez a meglepetés?Hogy ezek a ribancok itt várnak?-és ekkor derült ki,hogy ez alatt az idő alatt sok minden történt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése