2014/06/11

9.fejezet

                    A nagy románc

-Hát...Mikor eljöttem akkor még semmi vagy is senki nem volt itt.-mondta Harry.

Mikor kipakoltunk a kocsiból kiabálást és veszekedést hallottunk.De..várj csak...ez Zayn meg gondolom Perrie hangja.
A ház bejáratánál lufik és egy nagy plakát azzal a felirattal hogy,,Isten hozott itthon,Bell “. Persze sokkal díszesebb betükkel.

-Sziasztok!-mondta egyszerre:Hope,Sara,Liam,Niall és Lou.
-Sziasztok!-köszöntem mosolyogva.
-Olyan jó hogy itthon vagy.Nagyon hiányoztál.-mondta Hope és megölelt.
-Annyira hiányoztál.-ölelt meg Sara.
-Most már legalább tutsz egy olyan Bell féle lasange-t csinálni.-és megölelt Niall.
-Szia!Kevinnek is nagyon hiányoztál.Szegény már két nap után sírt utánad.De nyugi.Nekem is nagyon hiányoztál.-mondta Louis majd megölelt.
-Hát szervusz Bell!-mondta Liam-Olyan jó hogy itthon vagy,mert ez a két nőszemély olyan lusta,hogy nekem kellett kitakarítani a szobám.
-Na,na!Az orvos azt mondta,hogy 3 hétig nem csinálhat megeröltetö dolgokat.-mondta Hazz határozottan.
-Miről beszélsz?Az orvos csak másfél,két hetet mondott.-válaszoltam.
-Bell nagyon hiányoztál nekem is.-fejezte be Liam.
-Jaj,srácok...Nekem is nagyon hiányoztatok.-és mindannyiukat megöleltem.

Zayn-nék még mindíg veszekedtek.Gondoltam magamban,hogy nem kéne oda menni,de láttam,hogy a csajok ott pampoktak Zayn-nek ezért elindultam feléjük,de Harry megfogta a kezem és vissza húzott.

-Ne menj oda!Még a végén túlhajszolod magad és elájulsz vagy valami.-mondta Harry aggódva.
-Bízz bennem.Nem lesz semmi bajom.Nyugi.-válaszoltam.

****

A busznál:
-Sziasztok!-szakítottam meg a veszekedést.
-Szi..Szia!El is felejtettem hirtelen,hogy ma jössz haza.De jó hogy itt vagy.-és megölelt Zayn.
-Szia!-köszöntek nekem gúnyosan-Ha szabad megtudnom te ki vagy?
-Én vagyok Zayn...-itt elkondolkodtam hogy mit akarok mondani.
-Igen?Zayn..-mondta Perrie.
-Zayn egyik barátja..-mondtam miközbe felvettem vele a szemkontaktust.
-Hogy merészeled felvenni velem szemkontaktust?-kérdezte felháborodva.
-Szerintem te vetted fel velem a szemkontaktust.Ja,és szerintem semmi jogod így beszélni velem,mivel te is ugyan olyan vagy mint én...És amúgy egyáltalán nem érdemelted meg azt,hogy Zayn csaja legyél.-ahogy egyre idegesebb lettem annál jobban kezdtem rosszabbul lenni, ezért megindultam a ház félé miközbe beszélt nekem Perrie.

Az ajtóból csak anyit hallottam,hogy elindult a busz.
Mikor a konyhába beértem 5 gyerekpezsgő volt a konyhapulton.

-Ez meg mi?-kérdeztem miközbe odamentem a pulhoz és kezembe vettem a pezsgőt.
-Hát úgy gondoltuk a többiekkel,hogy most ugye nem fogyaszthatsz alkoholt,így a rendes pezsgő helyett gyerekpezsgőt iszunk.-fogalmazta meg Niall.
-Hát...Srácok..mikor azt hiszem,hogy ennél hülyébbek nem lehettek,bebizonyítjátok, hogy még is.
-De most miért?Ha úgy nézzük akkor tök reális gondolkodás.-válaszolt Loui.
-Louis te beteg vagy?-kérdezte Liam.
-Nem..de miért kérdezed?-kérdezte Louis selytelmesen.
-Azért kérdezte Liam,mert amilyen hülye vagy,most ahoz képest elég tudósiasan beszélsz.-válaszolt Niall gorombán.
-Na!!Niall!!!Ne beszélj így Loui-val!-mondtam Niall-nak.
-Jól van na.-válaszolt mint egy 5 éves kisfiú-De, akkor is igazam van!

Miután megittuk a pezsgőket úgy gondltam,hogy felmegyek egy kicsit a szobába.

-Srácok!Mindjárt jövök csak felmegyek egy kicsit a szobába.-mondtam.
-Oké.Menj nyugottan.-válaszolt Harry a többiek nevében is.

Felmentem a szobába és az volt az elsö,hogy átöltöztem.Miközbe öltöztem hallottam valamit a szekrényből.Melltartóba meg egy rövidnadrágba odamentem a szekrényhez.Nagyon megilyedtem.Mikor a szekrényt kinyitottam azt hittem,hogy kiugrik a szivem olyan gyorsan dobogott.
A szomszéd srác volt Rick.Nem olyan fiatal kábé 17 éves.

-Úr isten!!!Rick...Te meg mit keresel itt??-ordítottam le a fejét.
-Zayn mondta,hogy bujjak el ide,mert ha Harry meglátja,hogy itt vagyok,akkor ki fog nyírni.-mondta miközbe a melleimet bámulta.
-És te ezt elhitted?-kérdeztem miközbe a felvettem a felsőt.
-Nem…De mikor akartam neki szólni ennyit mondott: ,,Nah, siess!Úgy hallom jön felfelé“-idézte gúnyos,grimaszolós arccal.Ekkor volt az,hogy miután jót röhögtünk Rick átváltott terminátor módba,akinek az a küldetése,hogy minden csajra monduljon rá.
-Most már nincs kedved kimenni?
-Nem.Nincs.De tudod jobban tetszett az, mikor nem volt rajtad póló.Szóval vegyük le.-odajött és elkezdte levenni a pólóm,mire felészleltem arra lettem figyelmes,hogy levette a pólóm,megcsókolt és az ágyra lökött.
-Te hülye vagy?Mit müvelsz?Szállj le rólam!-és próbáltam leszedni magamról.
-Na Cica.No para.-folytatta volna tovább,de én gyorsan felpattantam az ágyról.
-Rick!!Menj el!!Figyelj!Nagyon nem szetetnélek megbántani,ezért nagyon szépen kérlek,hogy menj el!

Rick-et kikísértem,majd vissza mentem a szobába.
Leültem az ágyra és egyszerűen nem ment ki a fejemből az amit Zayn mondott a kórházban.De nem számít...Harry-vel vagyok együtt.Milyen lenne az ha szakítok Harry-vel,majd össze jövök Zayn-nel.Ez gáz csupa nagybetűvel..GÁZ.Felejtsük el.
Csak az nagyon égő,hogy ezt az egészet hangosan mondtam,Harry pedig az ajtóban állt...

-Figyelj Bell-mondta Harry és bezárta az ajtót-Arrol lenne szó,hogy szerintem meg hallom,hogy szerinted is,hogy mi..tudod,mi ketten.
-Pontosabban?-hirtelen nem tudtam miröl beszél Hazz,fe azután rájöttem.
-Hogy szakítanunk kell.-miután ezt a mondatot kimondta hallottam hogy megcsuklott a hangja.
-Rendben..-most..nem is tudom mit is mondhattam volna.Most nem fogok hazudni neki meg sírni.
-Fogyelj!Én nagyon szeretlek meg minden,de ez így nem jó,hogy mind a ketten másba vagyunk szerelmesek.Vagy is...Hát...Tudod hogy értem?Mert látom hogy igen.Ugye egyet értesz?
-Igen.Tökéletesen.-majdnem elmosolyodtam,de úgy éreztem,hogy nem kéne.
-Menj le Zayn-hez és mond el neki.-mondta bíztató hangon.
-De,akkor mi barátok leszünk nem?Mert én nem szeretnék se téged,se egy barátot elveszíteni.-és megöleltem.
-Persze.Mi örökre barátok leszünk.-és magához szorított-De most menj.

Adtam még Harry-nek egy puszit és lerohantam.

-Zayn beszélhetnénk?!-súgtam a fülébe,majd megfogtam a kezét és a moziszoba felé vezettem.

******

A moziszobában:
-Valami bajvan?-kérdezte,de én eközbe néztem rá mint egy hülye..-De most komolyan.
-Semmi..Csak nagyon szeretek a két barna szemedbe nézni.

Mind a ketten lassan egymáshoz hajoltunk,majd megcsókolt.

-…-Zayn
-…-én

A kezünkez összekulcsolta és magához húzott.

-El sem tudod hinni mióta várok erre a pillanatra.-elmosolyodtam és magamhoz szorítottam...







Heló!! ♥
Kérlek ha tényleng tetszik a blog akkor kommenteljetek.
Felőlem kritika is jöhet,de légyszi egy vagy két komit.
Előre is köszi. ♥♥♥♪★

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése