2014/09/02

12.fejezet

                A felvétel ♪

Reggel mikor felkeltem síri csönd volt a házba.Az elején nem tudtam hogy miért,de azután rájöttem,hogy a srácok nem lesznek itthon,mert a dalon dolgoznak.De csak délután 2 óra körül mennek.Két óra 30 perc.Nem baj.Ez azt jelenti hogy egyedül vagyok a házba.
A konyhába mikor leértem az asztalon volt egy cetli,amire ez volt írva:Jó reggelt!Ha van kedved majd gyere el a stúdióba.Kint van egy autó,amibe természetesen egy soför is ül.Carlos (a soför) majd elhoz.Várunk.Puszi.(a srácok,Hope és Sara)
Miután ezt elolvastam megreggeliztem és felmentem elkészülni.Mikor kész lettem csináltam Carlos-nak egy szendvicset,egy kávét és vittem neki egy üveg innivalót is.Mikor az ajtón kiértem a kocsi ablakán keresztül láttam Carlos-t.Ahoz képest fiatal (kb 22-25 éves).

-Szia!Te biztos Carlos vagy.-köszöntem mikor kiszált a kocsiból.
-Szia!Te meg biztos Bell.Nagyon örülök hogy megismerhetlek.-mondta mosolyogva.
-Bevallom én is nagyon vártam hogy megismerjelek.-és,megöleltem-De ezt neked hoztam.-és odaadtam neki a sendvicset,kávét és az innivalót.
-Köszönöm!Akkor mehetünk?-kérdezte.
-Persze.De csak egy feltétellel.Én vezetek te pedig mondod,hogy merre kell menni.
-Oké..-mondta meglepödve de egyben furcsállóan is.

Az autó elött még egy 5-10  percet beszélgettünk,azután pedig beszáltunk a kocsiba.Egy jó 30 perc után odaértünk.Mikor megérkeztünk a paparazzik ott nyüzsögtek.

-Carlos.-szólaltam meg ijedten.
-Igen?
-Itt mindíg ilyen a nyüzsgés?
-Nem.Csak megtudták hogy a srácok valakivel duettezni fognak.-mondta mind ezt halál nyugodtan.

Mikor kiszáltam az autóból és egyböl lerohantak.Carlos egy hös.De most komolyan.Elém állt és eltakart mint egy testör.
Mikor beértem az ajtón megköszöntem Carlos-nak és megöleltem.De persze mint mindíg Zayn ilyenkor bukknat fel.

-Ez nem az aminek látszik!-mondtuk Carlos-sal egyszerre mikor megláttuk Zayn-t.
-Aha.Jó.Persze.Köszi Carlos, hogy elhoztad Bell-t.De ha akarsz feljöhetsz.-mosolygott Zayn-Mindenki véleményére kíváncsiak vagyunk.
-De,amúgy nem én hoztam Bell-t,mert nagyon ragaszkodott ahoz,hogy ö vezessen.-mondta Carlos.
-Kész a szöveg?-kérdeztem meglepödve,miután adtam az arcára egy puszit.
-Igen,ami azt illeti.-mondta Zayn.
-Akkor sziasztok!Én negyek.-mondta Carlos.
-Ne menj!Gyere fel.Nagyon örülnék ha fel jönnél.-mondtam neki mosolyogva.
-Oké.Ha nem baj akkor felmegyek.-mosolygott szégyellösen.
-Gyere nyugodtan.Szerintem senkit nem fogsz zavarni.-mondta neki Zayn mosolyogva.

Mikor felértünk ott volt Paul is.

-Szia!Nagyon örülök,hogy személyesen is megismerhetlek.-mondta Paul miközbe megölelt-Akkor gyere!Vegyük fel azt a dalt.

Mikor elkezdtem énekelni mindenkinek ,,leesett" az álla.Nagyon fura volt,de nagyon jól esett az amit mondtak utána.

-Akkor tényleng nincs kiszürve a hangod.-mondta Paul mosolyogva.
-Köszi Paul! Ez jól esett.-és megöleltem-De folytassuk, mert még elkellesz mennem valamerre.

A dalt felvettük és szerintem nagyon jól sikerült.Ezek után elköszöntem mindenkitöl és elmentem…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése