2014/09/04

23.fejezet

Egy közös nap (1.rész)

-Jó reggelt álomszuszék!-keltett fel Zayn.
-Szia!-mosolyogtam és adtam egy reggeli puszit-Mennyi az idö?
-Reggel 8 óra.-nagyot néztem-Azért keltettelek ilyen korán,mert mára meglepi programokat szerveztem.Csak össze kell pakolni.
(A szobai fürdöböl kijöttem egy szál fehérnemüben,hogy valami ruhát keressek.)
-Látom nagyon izgatott vagy.-hajoltam le az ággyal szemben lévö fiókosszekrény,legalsó fiókjához.
-Nem....Csak-oda jött a hátam mögé és végigsimította az oldalam-nagyon örülök,hogy végre kettesben leszünk.-és megcsókolt.
-Neee....-kirázott a hideg és elmosolyodtam.
-Akkor többet ne érjek hozzád?-vette le rólam a kezét.
-Nem.Vagy is....Szeretem mikor hozzám érsz.-és hozzá bújtam.
-Nagyon szeretlek!
-Én is nagyon szeretlek!-és megcsókoltam.
-Akkor mi is a mai program?-mosolyogtam.
-Az titok...-mosolygott-De a mai napnak tudom mi lesz a vége.-és lassan éljezdte a nyakam csókolgatni.
-(sóhajtottam)De ha ilyen korán felkeltettél akkor menjünk.
-Rendben.-és elindultunk.

Az elsö állomásunk egy erdö volt.(Bevallom az elsö gondolatom az volt,hogy Zayn igazából is bevisz a málnásba,nem csak fenyegetözik vele...)
Egy ideje sétáltunk, mikor Zayn megállt és elövett egy fekege kendöt.

-Minek az a kendö?-mosolyogtam.
-Mert most be fogom kötni a szemed.
-És ha én azt mondom hogy ne kösd be a szemem,mert elcseszed a hajam,és mert tönkre megy a sminkem?-komoly arcot vágtam...
-Akkor azt fogom mondani,hogy nem érdeke, mert a smink nélkül is szép vagy.
-Akkor ha haza megyünk levágom a hajam,mert a nélkül is szép vagyok.-gondoltam kicsit szívom a vérét,mert már rég csináltam.
-Azt azért ne...
-Bekötheted a szemem.-Zayn már majdnem bekötötte a kendöt csak-De,ez nen az én színem...-Zayn benyúlt a nadrágzsebébe-Ha van nálad lila színü akkor....
-Most már beköthetem a szemed?-én csak bólintottam.

Ezt nem is gondoltam volna,hogy van nála egy lila fejkendö...Pasik....
Pár perc után megálltunk.

-Miért áltunk meg?-kérdeztem izgatottan.
-Meg érkeztünk.-és lekötötte a fejkendöt a szememröl.
-Fák?-elöttem csak fák voltak...
-Nem! A másik irány. Fordulj meg!

Mikor megfordultam egy rét tárult a szemem elé.A réten egy pléd és egy piknikkosár volt.

-Ez naguon szép!-nem a pléd meg a kosár,hanem a körülöttem lévö környezet volt nagyon szép.
-Tetszik?-ölelt meg.
-De honnan jött az ötlet?
-Nem tudom.Talán olyan dologgal szerettem volna kedveskedni,amiben még nekem sem volt részem.-csókolt meg.
-Még soha nem piknikeztél?-kérdeztem.
-De, már piknikeztem csak nem egy erdö közepén...-olyan jó öt szivatni...

Piknikezés közben nagyon sokat röhögtünk.

-Nagyon megijedtem hogy mi lesz a reakciód,de nagyon örülök,hogy tényleg tetszik.-mosolygott.
-...-erre az volt a válaszom,hogy megcsókoltam.

Erre az volt Zayn reakciója,hogy hátradölt és az ölébe ültetett.

-Tudod mit csinálnék most?-kérdeztem Zayntöl-Fürödnék.
-Én is...-erre a válaszra nem számított.Láttam rajta-De,ez is benne van a programba..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése