2014/09/13

31.fejezet

Edzés és vásárlás.

Reggel korán felkeltem, hogy elmenjek futni. Szerencsémre Hope is akkor ment, így együtt futottunk.

-Veled meg Harry-vel minden rendben?-mostanában Hope és Hazz furcsán viselkednek.
-Igen...Csak tudod...Mostanába visszajött a képbe Taylor és úgy érzem, mintha gondolkodna, hogy öt szereri vagy engem.-ezt azért nem gondoltam volna...
-Hát...Hope! Bizz Harry-be. Mert ha szeret akkor nincs olyan, hogy elgondolkozik ki a jobb. Ha szeret akkor veled marad.
-De ha nem?
-Nincs olyan hogy nem, mert ö téged szeret. Ezen ne is merj gondolkozni. Láttad hogy mi volt velem meg Zayn-nel. Ne kelljen nektek is szünetet tartani, mert nagyon rossz. Föképp akkor ha szerered a másikat.
-Igazad van.
-Azt terveztem, hogy a jövö héten haza megyek egy pár napra. És ha van kedved velem jöhetnél.
-És Sara?
-Vele a múltkor beszéltem és azt mondta, hogy most nem akar jönni. Nem akarom ráderöltetni. Gondold át.

Mikor haza értünk az volt az elsö, hogy felmentem Zayn-t felkelteni.
-Zayn!-megpusziltam-Kellj fel!-még egyszer megpusziltam és feleszmélt-Szia!-mosolyogtam.
-Szia!-annyira szererem a reggelt, mert mikor Zayn felkel nagyon édes, dörmögös hangja van-Mennyi az idö?
-Reggel 8 óra.
-Akkor egy kicsit még alszok jó?
-Akkor majd késöbb gyere be a konditerembe, mert nrkem idöre kell mennem.-adtam még az arcára egy puszit és kimentem a szobából.
-Hope ha van kedved, akkor eljöhetnél velem edzeni.
-Csak mi ketten?
-Hát...Egy idejig igen, mert majd Zayn is csatlakozni fog.
-Azon ne múljék.-mosolygott.

(A konditeremben)

-Zayn hogy-hogy jön edzeni?-kérdezte Hope.
-Hát...Tegnap este megbeszéltük, hogy rá fér az edzés.
-Így megmondtad neki?-kicsit csodálkozott Hope.
-Persze. De ezzel az egésszel ö is tisztában van, így eljön.
-Tegnap este tényleng ti mozgattátok meg a házat?-kérdezte Hope a futópadnál.
-Hát...Igen.-mind a ketten elmosolyodtunk.
-És...Milyen az ágyban?-kérdezte Hope kíváncsían.
-Hát...Nem rossz...-nem akartam felvágni..
-De most komolyan!
-Nagyon jó.
-Na ne...-mosolygott Hope.
-De. Tegnap miután az elsönek vége lett, kajak folyt mind a kettönkröl a víz...Nagyon...Tényleng különleges. De...Te...Nem is meséltél, hogy Harry milyen.
-Hát...Jó.-ledöbbentem hogy csak ennyit mondott.
-Ennyi?-kijelentem hogy Hope már nem volt szüz mikor lefeküdt Harry-vel. A tegnapi csak egy...
-Tudod... Az a baj hogy még egy kicsit tapasztalatlan.
-Kicsit nagyon?-kérdeztem.
-Igen...Tudom nem sok lánnyal feküdt le eddig de...Én nem olyan vagyok mint te.
-Ezt hogy érted?-csodálkoztam hogy Hope ilyet mondott, mert ö sosem akart olyan lenni mint én.
-Hát...Én soha nem fogom tudni betörni Harry-t.-hogy innen fúj a szél...
-Nem is kell. Csak mutass neki új dolgokat. Vegyél fel mondjuk valami vadítót. Olyat ami kihozza Harry-böl az állatot.
-De...
-Ha van kedved edzés után elmehetünk valamit venni.-Zayn megjött.
-Rendbe, de biztos valami vadító kell? Nem lehetne valami visszafogottabbat?-kérdezte szégyellösen Hope.
-Nem is tudom...Nem!
-Sziasztok!-köszönt Zayn.
-Szia!-valami miatt úgy éreztem, hogy a nyakába kell ugranom és megcsókolni.
-Téged mi lelt?-kérdezte Zayn meglepetten.
-Semmi...Csak valami miatt késztetést éreztem erre.
-Szia Hope!-és adott Hope arcára egy puszit.
-Szia Zayn!
-Valami vaj van Hope?-kérdezte Zayn.
-Nem nincs.
-Csak Harry...Tudod?-mondta Zayn-nek.
-Jaaaa...Szóval. Csajok mit csinálljunk?
-Elöször öltözz át!-erre Zayn magához húzott.
-Nincs kedved segíteni?-súgta a fülembe.
-Nem is tudom...-súgtam vissza.
-Te tudod...-és elment öltözni. Vártam egy kicsit és nem bírtam ki hogy utána ne menjek.
-Kimegyek a WC-re. Mindjárt jövök.-mondtam Hope-nak és hátra siettem.

Mikor bekopogtam az öltözöbe senki nem szólalt meg, így úgy döntöttem, hogy bemegyek. Mikor bementem senki nem volt bennt. Hirtelen bezáródott az ajtó és valaki átkarolt hátulról.

-Tudtam hogy nem bírod ki!-súgta Zayn a fülembe. Éreztem hogy félmeztelenül van és hátra fordultam.
-Nem tudtam megállni.-és Zayn a nyakamat csókolgatta-Itt?
-Miért ne?
-És ha valaki bejön?-sóhajtottam.
-Nem fog senki bejönni!

Egy 10 perc múlva visszamentem Hope-hoz.

-Hol voltál ennyi ideig?-kérdezte Hope.
-Hát...Ugye elmentem Wc-re és utána még benéztem Zayn-hez.
-Aha...-Zayn kijött az öltözöböl.
-Fordítva van rajtad a felsö.-mondta nekem Hope.
-Miért van rajtad fordítva a felsö?-kérdezte mosolyogva Zayn.
-Nem tudom...
-Tudom miröl van szó...-mosolygott Hope-Nem vagytok egyszerüek.
-Sosem mondtam hogy szeretem az egyszerüséget.-mosolyogtam.

Az edzés után elmentünk vásárolni.

-Válassz!-elvittem Hope-ot a kedvenc fehérnemü boltomba. Mellesleg Zayn is velünk jött.

Hope-nak sorra vittem be a fehérnemüket, még csak meg nem találtuk az igazit.

-Ez nagyon jó!-mondtam.
-Biztos?-bizonytalankodott Hope.
-Zayn!
-Ne!-mondta Hope.
-Már látott ilyet! Zayn nézd csak!
-Ez nagyon szexi!-mondta Zayn-Bell hagyj magunkra!-elkezdett Hope mosolyogni.
-Nagyon csinos vagy!-mondtam Hope-nak.
-Neked is be kell egy ilyet szerezni!-mondta Zayn.
-Ne is álmodj róla!-mondtam.

Kifizettem Hope-nak a fehérnemüjét, hisz mostanában olyan keveset vagyok vele.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése