2014/09/10

27.fejezet

Ez már a határ

Zayn felvitt a szobába és letett az ágyra.

-Ez biztos jó ötlet?-kérdeztem.
-Szerintem igen.-Zayn is elbizonytalanodott és lefeküdt háttal az ágyra.
-Lehet,hogy túl sokáig vártunk?-kérdeztem.
-Az lehet.De,lehet hogy csak fáradtak vagyunk hozzá.-ilyenkor mindenki a másik oldalát nézi a dolognak.
-Lehet.Akkor...Aludjunk?-kérdeztem.
-Aludjunk.-és lefeküdtünk aludni.

**** (reggel)

-Szia!-csókolt meg Zayn-Te tudtál aludni?
-Hát...Nem nagyon.-mosolyogtam.
-És te?-kérdeztem vissza.
-Egy kicsit.-mosolygott-Annyira kényelmes ez az ágy.-és átölelt-Semmi kedvem nincs felkelni.
-Nekem sincs,de ma Miley-val találkozok.-és kikeltem az ágyból.
-Neee.-és belenyomta a fejét a párnámba.
-Jössz enni?
-Aha.-és kijött a konyhába.

Miközben kitettem a konyhapultra a kaját Zayn lejött.

-Te még fáradt vagy?-odajött hozzám és elkezdte csókolgatni a nyakam.
-Hát...Már nem annyira.-hirtalan megfordultam és szájon csókoltam.
-Akkor jó.-felkapott az ölébe és feltett az asztalra.
-A konyhában?-Zayn csak a felsöm levételére koncentrált.
-Miért ne?-mosolygott pajzánul.
-Legalább vigyél fel a szobába.-sóhajtottam.
-De én nem akarok felmenni a szobába.-mondta,de már csak fehérnemü volt rajtam.
-Már nem bírom!-és elkezdtem Zayn-t levetköztetni.Csengettek.
-Ez most komoly?-kérdezte Zayn.
-Megyek.Kinyitom.
-Ne nyisd ki!Majd elmegy.-kikukucskáltam az ablakon.
-Nem fog elmenni.-a szomszédom volt.
-Honnan tudod?-kérdezte.
-Mert a szomszéd néni az.-és felvettem Zayn felsöjét.
-Jó napot Evelin!-köszöntem.
-Szia Bell! Van itt 4 fiú aki téged keres.-átpillantottam Evelin válla felett-Ismered öket?-kérdezte sejtelmesen.
-Igen ismerem öket.-mosolyogtam.
-Akkor ök nem valami bajkeverök?-kérdezte.
-Hát...Csak viccelödni szoktak,semmi más.-mosolyogtam.
-Akkor rendben.De én most megyek,mert sül a sütemény.Szia Bell!
-Viszlát Evelin!-hála istennek elment.
-Szia Bell!-köszöntek a srácok.
-Sziasztok!-köszöntem vissza-Bejösztök?
-Hát persze.-és beözönlöttek a házba. Zayn továbbra is a konyhába várt.
-Zayn!-szóltam neki-Vendégeink vannak!-mondtam kevésbé boldogan.
-Neeee!-annyira ideges lett,hogy üvöltött.Beértünk a konyhába-Sziasztok srácok!-Zayn odajött hozzám,felkapott a vállára és felvitt a szobába.
-Most komolyan ott hagytad öket?-kérdeztem.
-Igen.Téged egy hétig nem láttalak,velük meg mindí együtt vagyok.Én most csak ki akarok kapcsolódni és kész.

Levette rólam az pólót.
Megcsókolt és egy mozdulattal levette rólam a melltartót is.

-Várj!
-Mi az?
-Nem akarom,hogy szétszedjék az egész házat.
-Komoly?-és felálltam-Ne csináld már!
-Sajnálom.De,ha a srácok elmennek,akkor majd lehet hogy folytatjuk, azt amit a konyhában elkezdtünk.-megcsókoltam.
-Ez már tetszik!-mosolygott.

Leszaladtam gyorsan a konyhába.

-Bell!-szólt Liam.
-Itt a felsöd.-és a kezembe adta a pólómat.
-Köszi.-lenéztem a földre és gyorsan felkapkodtam a többi ruhát.Eközben Zayn lejött-Egy pillanat és jövök.-mondtam...
-Ugye semmit sem zavartunk meg semmit?-kérdezte Niall,Zayn-töl.
-Ami azt illeti de,megzavartatok mindent.-mondta Zayn gorombán-De nem számít.Semmi gond
-Akkor este megint nem történt semmi igaz?-kérdezte Zayntöl Harry mosolyogva.
-Nem.-válaszolt Zayn.
-Várható volt.-mondta Harry.
-Ezt hogy érted?-kérdezte Zayn.
-Hát...Lehet hogy még szüz vagy ilyesmi.-jajj Harry!
-Nem szüz.-mondta Zayn.
-Ezt honnan tudod?-kérdezett vissza Liam.
-Mit gondolsz,Justin Bieber kivel vesztette el a szüzességét?-mondta Zayn-Sokáig együtt volt Justin-nal.
-Igaz.-mondta Harry.
-De mi lenne akkor ha szüz lennék?-kérdeztem a háttérböl.
-Semmi.-mondta Zayn.
-Azért nem utasítanám vissza Zayn ajánlatát.Hisz lányok száza szeretne,minden reggel mellette ébredni.Söt vannak olyanok akik fantáziálnak is vele.Akkor mivan?Szerintem ha egy párkapcsolat elején nem fekszel le a másikkal,akkor is találgat,hogy milyen lehet az ágyban vagy ilyesmi.Vagy mondjuk elképzeli meztelenül.
-Persze.Ez hülyeség.-mondta Harry... -Szerinted mikor Hope-al összejöttél és még nem feküdtél le vele,miröl beszélgettünk,mikor ti nem voltatok jelen?-mosolyogtam.
-Persze.-mondta Harry.
-Nem.Amúgy nem.-mondtam.
-Tényleng?-csillant fel a szeme.
-Nem.-ez olyan jól esett.
-Ha van kedvetek,csinálhatnán egy házavató bulit.-mondta Liam.
-De nincs jedvünk.-mondta mosolyogva Zayn.
-Bulizni nem akarok.De...Itt aluthattok ha akartok.-Zayn egyböl bevágta a pokerface-t.Ezért gyorsan félre húzott.
-Ez komoly?-kérdezte.
-Igen.Halálosan.-válaszoltam komolyan.Rögtön bevágta a durcit.
-Ez most komoly?-kérdeztem.De néma csöndbe volt.

Nagyon sokat hülyültem a srácokkal,de Zayn nem jött,mert megsértödött.Egy pár óra után meguntam,így felmentem hozzá a szobába,de Miley pont hívott.

-Szia Miley!Sajnálom,de elfelejtettem,hogy ma találkozunk.Ne haragudj,de ma semmi féle képpen nem találkozhatunk.
-Semmi gond.Majd máskor bepótoljuk.
-Annak örülnék.-mondtam vidáman.
-Majd hívlak,hpgy mikor lenne nekem jó és majd egyeztetünk.
-Rendben....
-De most leteszem,mert még dolgom van.Puszi.
-Szia!-és letettem a telefont.

Szóval.Felmentem a szobába.

-Ne haragudj.-mondtam és oda bújtam hozzá.
-Semmi baj.Most nem szedik szét a házat?-gúnyolódott.
-Most nem...De most mi a bajod?-mondtam.
-Semmi...Csak itt lett volna az alkalom és te nem használtad ki.
-Most komolyan?Ez a bajod?
-Igen...
-Ha így fogod folytatani sosem fogsz megkapni.-Zayn nagyott nézett.
-Azt hiszed nem foglak megkapni?-nagyképüsködött-Leveszem a pólóm és már elájulsz.
-Te meglátsz bugyinélkül megláttsz és...-nem fejeztem be a mondatot.
-Mi lesz?-kérdezte vissza nosolyogva.
-Semmi...-elszégyeltem magamat-Akkor lejössz?
-Persze.-és lejött.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése