2014/09/02

13.fejezet

Egy régi jó baráttal ★

Mikor az ajtón kimenten az autó irányába indultam,mikor egy ismerös hangot hallottam a hátam mögül.Zayn volt az.

-Hova mész?Miért mész el?-kérdezte miközben megfogta a kezem.
-Csak elkell intéznem valamit.De engedd el a kezem,mert megfognak látni a paparazzik..-mondtam.
-De engem nem érdekel!És az sem érdekel,hogy miben állapodtunk meg,mert az egy nagy hülyeség volt!-ezután magához húzott és megcsókolt.

De ez a csók nem olyan volt mint a többi.Ez olyan csók volt mint ami áttör egy határt.Mintha ez a csók lett volna az,ami tényleng azt jelképezi,hogy semmi nem álhat közénk.
De, persze ezt a csókot meg is örökítették a fotósok.

-Én…Most megyek.-és,elmentem.

Mikor elhajtottam az autóval,láttam a visszapillantóból hogy Zayn csalódottan,de egyben idegesen bemegy.

***

-Szia!Miért késtél?-kérdezte az a személy akivel találkoztam.
-Szia!Ne haragudj csak még elkellett intéznem pár dolgot.-válaszoltam mosolyogva.
-Akkor mehetünk?Már kész van minden.
-Igen.Persze.
Csak hogy tisztázzuk. Nem csalom meg Zayn-t.Akivel találkoztam Justin Bieber.Igen..Az a Justin Bieber.
Hogy minek találkozom Justin Bieber-rel?Azért , mert nem olyan régiben vagy 2 nappal ezelöt felhívott,hogy felakar venni velem egy dalt.Igaz ezt nem mondtam el Zayn-nek,mert nem szerettem volna,azt hogy ne engedje meg,mivel akkor 2 újj dal jönne ki és ez fura lenne…
Nem tudom még hogy mi de,biztos kitalált volna valami hülyeséget ami miatt nem vehettem volna fel Justin-nal a dalt.Nem érdekes.Most már nem számít.Hisz ha megtudta volna,hogy én meg Justin nagyon rég óta ismerjük egymást és hogy több is volt köztünk mint barátság...Kiakadt volna.

-Várod már?-kérdezte Justin.
-Igen.Nagyon.-válaszoltam.
-Emlékszel a megismerkedésünkre?
-Igen.-elkezdtem röhögni-Azt a napot saha nem felejtem el.
-Igaz.-röhögött ö is-Hisz a a nap felejthetetlen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése