2014/09/09

26.fejezet

Hosszú idönek tünt...

Elkellett otthonról mennem mert nem akartam megint kissebb depresszióba esni.
Ezért is pakoltam össze mindent a szobámból.

-Biztos hogy elmész?-kérdezte Zayn.
-Hát...Szerintem ez a legegyszerübb megoldása annak,hogy eltudjunk gondolkodni néhány dolgon.-könnybelábadt a szemem és nem tudtam megállni,hogy neöleljem meg.
-Nagyon fogsz hiányozni.-mondta Zayn csuklott hangon.
-Te is fogsz hiányozni!-adtam az arcára egy hosszú puszit és sírva elmentem.

Nem akartam ilyen rossz állapotban vezetni,de viszont nem akartam senkit megkérni,hogy vigyen el.

****

Egy pár nap múlva találtam egy nagyon szép házat.Nagyon otthonos és szép.
De az új háznak nem örültem annyira,hogy ne felejtsem el Zaynt.
Nagyon hiányzik. Egy pár napja nem is aludtam. Talán ez a szünet nem is volt valami jó ötlet. Már bánom.
Hívnak. Zayn az.

-Szia Bell!-Zayn hangja nagyon furcsa volt.
-Szia Zayn!-köszöntem felvillanyozva.
-Ma este lesz egy koncert és nagyon szeretném ha eljönnél.-nagyon megörültem,hogy elhívott a koncertre.
-Hány órakkor lesz a koncert?-kérdeztem izgatottan.
-Este 8.-hallottam a hangján, hogy nagyon megörült.
-Akkor majd találkozunk a koncerten.-mondtam.
-Mára nagyon várom.Szia!
-Szia!-nagyon nehezen tudtam megállni,hogy ne mondjam neki,hogy szeretlek vagy, hogy hiányzol meg ilyesmi.

Zayn hívása után nagyon izgatott voltam. Még csak egy héte tartunk szünetet,de nekem egy évnek tünik.
Lassan kezdödik a koncert,ideje készülödni.

*** (a koncerten)

-Szia Bell!-köszönt Hope.
-Szia Hope!-és megöleltem Hope-ot.
-Annyira izgatott vagyok.-mondta Hope.
-De...Miért is?-kérdeztem furcsálva.
-Csak figyelj!-a színpad mellé állított Hope és ott hagyott.

Csak annyit vettem észre,hogy Zayn kisétált a színpadra és a rajongók elkezdenek sikoltozni.
-Sziasztok!-kezdte Zayn a mondatot-Nagyon köszönjük,hogy eljöttetek.-Zayn rám pillantott-Nem hiszitek el,hogy mi történt velem egy héttel ezelött.Kíváncsiak vagytok?-kérdezte a közönségtöl.
-Igen!-válaszolta a nagy közönség.
-Szóval. Egy héttel ezelött elvesztettem egy lányt akit nagyon szeretek.-megcsuklott a hangja és könnybe lábadt a szeme-De sajnos lehet,hogy sosem fogom tudni vissza szerezni.
-Ooooooh.-mondta a közönség.
-Szóval.Arra szeretnélek kérni titeket,hogy egyszerre mondjátok azt hogy: ,,Bell"!
-Bell!-mondta a közönség.
-Úgy látszik nem hallotta.
-Bell!-mondták sokkal hangosabban.
-Mindenki azt akarja,hogy gyere fel a színpadra!Hol vagy?Nem jössz ide?-kérdezgette.A kezembe nyomtak egy mikrofont és felmentem a színpadra.
-De!Itt vagyok!-mondtam.
-Szerintem ezt a dalt te is ismered!-és elindult a zene-Énekelnél velem egy duettet?-kérdezte a szemembe nézve.
-Nem is tudom...-kipillantottam a közönségbe-Szerintetek megérdemli,hogy énekeljek vele?-kérdeztem.
-Igen!-mondták egyszerre.
-Mindenki azt akarja hogy énekelj velem.-és elkezdett énekelni.

**

-Nagyon szeretlek!-mondta Zayn a duett után (mikrofonba).
-Én is szeretlek!-válaszoltam (mikrofonba) és megcsókolt.
-Ooooh.-mondta a közönség.
-Szóval-kezdtem-köszöntsük a színpadon a One Dirction-t!-mondtam a mikibe-Harry Styles,Niall Horan,Liam Payn és Louis Tomilinson.-és lementem a színpadról.

A koncert után Zayn odajött hozzám,megfogta a kezem és behúzott az öltözöbe

-Nagyon hiányoztál!-felkapott Zayn és feltett a sminkasztalra.
-Te is nagyon hiányoztál!-megfogtam a kezét és magamhoz húztam-Van egy ötletem.-mosolyogtam.
-Na és mi lenne az?-mosolygott.
-Gyere!Megmutatom.-széttettem a lábam és magamhoz húztam.A szemébe néztem és megcsókoltam.
-Ez tetszik!-mosolygott pajzánul.

Zayn elkezdte csókolgatni a nyakam.Nagyon megtetszett, így én lehúztam a felsöjét.
Az ajtómögül közeledö hangokat hallottam.

-Zayn!-mondtam sóhajtva.
-Mondjad?-mondta 2 csók között.
-Valaki jön.-mondtam.
-Nem jön senki.-és levette a felsömet.Egyszercsak felkapta a fejét-Tényleng jön valaki.-mondta és abba hagyta amit csinált-Ez nem...
-Ez nem Miley Cyrus?-kérdeztem döbbenten.
-De.Azt hiszem ö az.-és hirtelen benyitottak az ajtón.
-Helló!-köszönt Miley-Ne is zavartassátok magatok.Majd vissza jövök késöbb.-csodálkoztam, mert Miley egyáltalán nem jött zavarba.
-Maradj nyugottan.-mondta Zayn-Van még idö.-mosolygott.Felvettük a felsönket és kimentünk az öltözöböl-Miley ö itt Bell! Bell ö itt Miley!
-Szia!-mondta Miley mosolyogva-Nem hiszed el,de már nagyon sokat hallottam rólad.-meglepödtem.
-Tényleng?
-Igen.A zenei világban egyre sürübben emlegetik a neved.Azt mondta Justin,hogy nagyon jó hangod van.Ezért is döntöttem úgy,hogy ha neked is van kedved hozzá,akkor elmehetnénk majd meginni valamit és megbeszélhetjük a részleteket.
-Az nagyon szuper lenne.-Zayn magunkra hagyott-Figyelj Miley!Engem nem nagyon érdekel,hogy mit gondolnak rólad.
-Engem se.-mondta lazán.
-Az jó.-mosolyogtam.
Sokkal jobban egymásrahangolódtunk Miley-val mint,ahogy én azt hittem volna.

-Feljössz hozzám?-kérdeztem Zayn-töl, indulás elött.
-Igen.Vártam már,hogy megkérdezd.-és megcsókolt-És milyen ágyad van?
-Milyet szeretnél?-kérdeztem mosolyogva.
-Mindíg is kiakartam próbálni a vízágyat.-húzogatta a szemöldökét.
-Hát...De miért pont vízágy?-kérdeztem.
-Hát...Tudod...Ki tudja,hogy milyen pózokban lehet rajta...Rajta...Aludni.-tudtam,hogy másra gondol.
-De mi van akkor,ha bizonyos alvási pózoknál leesel az ágyról?-tettem fel a furfangos kérdést.
-De...Akkor milyen ágyad is van?-tért vissza a kérdésre.
-Egy hatalmas,kényelmes franciaágy.-mosolyogtam.(Hozzáteszem már a ház elött.)
-Ez is nagyon csábító.-mosolygott.
Akkor jó.-beharaptam a számat és megcsókoltam.

Zayn felkapott az ölébe és bevitt a házba...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése