2014/09/14

32.fejezet

Élményekkel teli nap

Mikor haza értünk senki nem volt otthon.

-Miért nincsnnek itt a többiek?-kérdeztem.
-Mennyi az idö?-kérdezte rémülten Zayn.
-D.u 3 óra.
-Nekem most el kell mennem, de majd hívlak.-megcsókolt és elment.
-Valami megbeszélés vagy mi van ma.-mondta Hope.
-De, akkor Sara hol van?-kérdeztem.
-Biztos elment valamerre.
-Hope! Eszembe jutott valami.
-Mi?
-Csinálhatnánk valami finom és nagy tortát.-Hope-al elmosolyodtunk.
-Ez jó ötlet. De nincs itthon tortacsoki.
-De. Van itthon.-mosolyogtam és felszaladtam a szobámba.Lejöttem kezembe egy nagy zacskó csokival.
-Ez honnan van?-kérdezte Hope ledöbbenve.
-Tudod...Zayn és én szeretjük a csokit. Ezért is szoktam edzeni.-elmentünk lezuhanyozni és átöltözni.
-Kezdhetjük?-kérdezte Hope.
-Igen.-mosolyogtam izgatottan.

Elkezdtük csinálni a tortát mikor csengettek. Mikor kinsitottam az ajtót, azt hittem, hogy valamilyen fajta létra áll az ajtóba.

-Taylor? Taylor Swift?-mondtam fapofával.
-Igen. Te pedig...
-Ne eröltesd meg a fejecskéd! Bella. A barátaimnak Bell.
-Annyira ismerös vagy. Nem láttalak már valahol?-kérdezte.
-De. Az újságba vagy a hírekben láthattál.
-Tényleng. Te Zayn barátnöje vagy.-nagyon mosolygott valami miatt.
-Igen...Ha akarsz bejöhetsz.-nem akartam vele bunkó lenni, hisz ö is kedves velem-Tortát csinálunk.
-Segítsek?-kérdezte. Eszembe jutott Hazz és Hope így nem nagyon akartam, hogy segítsen tortát csinálni .
-Nem. Csak.. beszélgessünk. Hope! Soha nem találod ki, hogy ki van itt.
-Csak nem-kezdte a mondatot gúnyosan Hope-Taylor Swift?
-Ami az illeti de. Taylor ö itt Hope. Hope ö itt Taylor.
-Szia!-köszönt neki Taylor.
-Helló!-Hope mérgesen rámnézett-Te nem Harry-vel jártál?
-De. Igen.-válaszolt mosolyogva Taylor.
-Tényleng magasabb vagy Hazz-nál.-Taylor kínosan érezte magát-De, remélem Harry-t nem zavarja, hogy alacsonyabb vagyok töle, mert akkor nagy a probléma...-sajnálkozott Hope.
-Te Harry barárnöje vagy?-kérdezte Taylor.
-Igen.-válaszolt büszkén Hope-De remélem nem zavar téged.
-Nem. Remélem téged sem zavar, hogy itt vagyok.
-Ami azt illeti-gyorsan köhögtem eggyet-nem. Egyáltalán nem zavar.
-Kimegyek a WC-re. Mindjárt jövök.
-Hope!-kezdte Taylor-Remélem nem haragszol,hogy ide jöttem. Mert ha tudom, hogy Harry-nek van barátnöje akkor nem jövök ide.
-Megbocsájtasz egy kicsit.-Hope bejött hozzám ès leült a kád szélére.
-Valami baj van?-kérdeztem Hope-ot.
-Mindenki tudja, hogy Harry-vel együtt vagyok csak ö nem...
-És? Biztos nem követi az eseményeket.
-Akkor honnan tudta, hogy te Zayn barátnöje vagy?-Hope nagyon ideges volt.
-Hope! Azt csinálsz amit akarsz.-Hope csak nézett-Most kimennél?
-Persze.-és Hope kiment-Taylor! Nem szererném ha köztünk feszültség lenne, így lehetnénk barátok. Ha gondolod.-ajánlotta Hope.
-Hope! Te egy aranyos kislány vagy. De... Nekem nem kell egyikötök barátsága sem! Nekem csak Harry kell.-mondta Taylor gonoszul.
-De nem fogod megkapni!-mondta Hope.
-Szerintem meg de!-kijöttem a fürdöböl-Bell én most megyek, de majd késöbb még beugrok hozzád, jó?
-Persze. Majd valamikor ha rá érsz gyere.-és elment.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése