2014/09/11

30.fejezet

1 nap kétszer...

Komolyan mondom, hogy a kapcsolatunk elején képzelni se mertem volna, hogy Zayn ilyen jó az ágyban. Te komolyan. Most nagyon meglepett. Olyan jó volt szex után, csak az ágyban feküdni egymáshoz bújva.

-Nagyon meglepöttem.-mondtam Zayn-nek.
-És min?-mosolygott.
-Hát...Hogy ilyen jó vagy.
-Én se gondoltam volna.-....-De, veled nagyon nehéz tartani a tempót.
-Hát...21 évesen csodálkozol?
-Mindíg a korommal cukkolsz.-háborodott fel.
-Igen, mert annyira tetszik, annyira vonzó és szexi, hogy idösebb vagy tölem.-és megpusziltam a nyakát.
-Ha 40 éves lennék, akkor is szexi lenne?-kérdezte fapofával.
-Nem. Az már túlzás.
-Igen?-és felém hajolt-Pedig, ha megöregszünk és neked csak löttyett feneked és cicid lesz, akkor is szeretni foglak.-és megcsókolt.
-Én pedig úgy is foglak szeretni, ha a vénséged miatt kopasz leszel és nem lessz kocka hasad.
-De én nem leszek kopasz.
-Nekem meg semmim sem lesz löttyett.
-Akkor jó.-kínos csend lett-Én unatkozok.-mondta Zayn.
-Én tudok valamit, ami miatt nem unatkoznál.-és megcsókoltam .
-Várj!-mondta Zayn-Van valaki a szomszéd szobába?
-Nem nincs, de ez hogy jön ide?-nem értettem...
-Úgy, hogy most nem szeretném visszafogni magam.

Zayn tényleng nem túlozott. Nem fogta vissza magát az egyszer biztos. Miután lezavartuk a gyors menetet, egy kis idö elteltével lementünk a konyhába. Mikor leértünk Niall jött le.

-Ti éreztétek?-kérdezte Niall.
-Mit?-kérdezett vissza Lou.
-Hát a földrengést.-kezdtem sejteni,hogy Niall a másik szobába lehetett.
-Milyen földrengést?-kérdezte Harry meg Hope.
-Én is éreztem!-mondta Liam és,vele együtt Sara.
-Csak feküdtem az ágyon, mikor egyszercsak a szembe lévö fal elkezdett remegni.-Zayn-nel vörösek lettünk-Az elején csak remegett, de utána elkezdtek leesni róla képek.-szerintem a ráknál vörebbek lehettünm Zayn-nel-Majd egyszercsak abbamaradt.
-És ti?-nézett ránk gonoszul Harry-Ti nem éreztétek?
- Nem.-válaszoltam nagyon vékony hangon, de utána negköszörültem a torkom-Nem nagyon éreztük...

Valami miatt Harry furcsa lett. Úgy értem, hogy egy kicsit (nagyon) beképzelt lett.

-De lehet azért, mert az utcáról furcsa hangok hallatszottak.-szívra továbbra is a vérünket Hazz.
-Szerintem már mindenki tudja, hogy egy jót szexeltünk Bell-lel!-mondta Zayn mérgesen Harry-nek. És felment.
-Harry!-szóltam-Egy kicsit vissza vehetnél az arcodból! Mert ha nem vetted volna észre, kicsit nagy lett a pofád, miután sikerült Hope szüzességét elvenned!-és felmentem dühösen.
-Bell-nek igaza van.-mondta neki Hope-Egy ideje megváltoztál, de nem jó irányba.-Hope hangja csalódott lett.
-Harry!-szólt neki Sara-Ne essél bele abba a hibába, amibe más sztárok! Ne vegye el az eszed a népszerüség és a pénz!-Harryn látszódott, hogy eltöprengett azon amit a többiek mondtak neki.

(Fennt a szobába)

-Nem akarsz edzeni?-kérdeztem Zayn-töl.
-Miért?-kérdezte.
-Mert...Mintha egy kicsit elhagytad volna magad. Holnap úgy is megyek konditerembe, és ha van kedved elkísérhetnél.
-Hát...Lehet hogy rám fér az edzés. Szívesen elmegyek veld.-és megcsókolt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése