2014/09/11

29.fejezet

A ,,menyország"!

-Szi..Szia párna!-azt hittem, hogy Zayn mellettem fekszik.
-Szia,Bell!-bejött Zayn. Amint láttam elég feszült volt.
-Valami baj van?-kérdeztem.
-Nem...Csak ma itt volt Perrie.-meglepödtem-Azt akarta, hogy kezdjük az egészet elölröl...De közöltem vele, hogy semmi esély nincs rá, mert egy sokkal szebb, okosabb és szexibb lányba szerettem bele és hogy sokkal jobban szeretem öt, mint bárki mást.-elpirultam és megcsókoltam.
-Nagyon cuki vagy!
-Tudom.-tipikus Zayn...
-Akkor ma együnk fagyizni?
-Igen mehetünk.

A fagyizás közben, sok rajongóval találkoztunk.

-Ha úgy alakulna, randiznál egy rajongóval?-kérdeztem.
-Hát...Bevallom volt már olyan, hogy randiztam 1-2 lánnyal, de semmi komoly.
-Ja...
-Ha lehetne újra kezdenéd valamelyik volt kapcsolatod?-láttam, hogy izgatottan várja a választ.
-Nem.
-Ez egy határozott válasz volt...
-Nincs mit mondanom, mert valami miatt csak a a lúzereket vonzottam. Kivéve téged meg Justin-t.
-Ja...

*** (otthon)

+18:

Zaynnel heves csókolózás kíséretével mentünk be a szobába.Lefeküdtünk az ágyra, ahol Zayn volt alul.
Elkezdtem Zayn nyakány csókolgatni, és levettük egymás pólóját. Én folytattam azt amit elkezdtem, csak a hasán, majd egyszercsak találkoztam a nadrágjával. Miután a nadrág ügyet megoldottam, gyorsan megcsókoltam Zaynt.

-Várj! -mondtam-  Bekulcsolom az ajtót!
-Azt jó ötlet!- mosolygott. A kulcsot benne hagytam a zárba és folytattam.

A boxeréhez értem. Nem akartam lacafacázni, így azt közepes tempóval lehúztam. Wow! Felpillantottam Zayn-re, majd vissza. Miután vettem egy nagy levegöt és egy kicsit elmosolyodtam, kezelésbe vettem Zayn-t. Munkámat sóhajokkal és halk nyögésekkel dícsérte. Egy kis idö elteltével Zayn megmarkolta a hajam és éreztem,hogy onnan már ö irányít. Elöször lassan, majd közepes tempóban kezdte mozgatni a fejem. Megálltam, mert éreztem hogy Zayn számára nemsokára vége lesz.

-Nem akarom, hogy ennyi legyen az egész..! - mondtam.

Zayn lehúzta a nadrágom.
Kirázott a hideg, mikor Zayn elkezdte csókolgatni a nyakam és egyre lejjebb haladt. Zayn amilyen gyorsasággal csak tudta, levette a bugyim és elkezdett munkálkodni. Nem is kellett sok idö, hogy belemarkoljak a hajába, mert én munkáját követve hangos nyögések és,orbitálisan nagy sóhajok követtek. Mikor éreztem, hogy a hasamalja kezd bizseregni elhúztam a fejét, akármennyire is élveztem.

-Nagyon szeretlek!-mondtam neki, még mielött bekövetkezik.
-Én is nagyon szereltlek!-és megcsókolt.

Zayn-t letoltam az ágyra és rámosolyogtam. Lassan felékerekedtem és behatolt, amit egy közepes gyögés követett. A híres lovalópóz, már nem lovaglópóz volt, hanem mint egy hangos bikarodeó.
A ,,bikarodeó" végén fordult a kocka, mert én kerültem alulra. Zayn nyögéseimet csókjával tompította.
Nem sokkal késöbb haját meghúzva jeleztem neki, hogy közeledik a ,,csúcs". Ahogy észre vettem már neki se kellett sok.
Ahogy egyre jobban éreztem a bizsergést, annál jobban ,,kapaszkodtam" Zayn-be.
Zayn egy csókkal jelezte, hogy itt az idö.
Zayn ahogy tudott begyorsított és az utolsó két döfést, mind a ketten egy hangos, hosszú és elégedett nyögéssel dícsértük.
Miután Zayn ledölt mellém, mind a ketten nagyon hevesen ziháltunk és folyt rólunk a víz.

-Nem hiszed el,- ezt alig bírtam elmondani, annyira kapkodtam a levegöt - de én szex közben nagyon halk szoktam lenni.!- már egy kicsit lassabban vettem a levegöt.
-Te nem hiszed el, de eddig veled volt a legjobb a szex.!- és megcsókolt.

Egy fél órával késöbb lementem a konyhába egy üveg vízért.

-Lázas vagy, mert folyik rólad a víz?- kérdezte a hátam mögül Harry.
-Nem tudom.-nagyon zavarba jöttem.
-Vagy ez még csak a nem régi sikolytól van?- a mondat után permetezve fújtam ki a vizet a számból.
-Nincs mit szégyelnem, így elmondom neked, hogy ez egy csodálatos majdnem egy óra miatt van.- és vissza felmentem a szobába.
-Tudod,- kezdte Zayn- ha vámpírok lennénk, akkor nem engednélek ki a szobából!- mosolygott.
-Szerintem, ha vámpírok lennénk, páncélházat kellene építettni, hogy egy nap után ne döljön össze.-mosolyogtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése