2014/09/02

15.fejezet

Romantikázás ♥

Miután a dal másik felét is felvettük,Justin hazavitt.Mikor hazaértünk és segített az autóból kiszálni, elköszöntünk egymástól.Én ahogy szoktam adtam az arcára egy puszit és megöleletem.Persze ezt Zayn látta…

-Szia!-köszöntem mosolyogva.Mikor beértem az ajtón Zayn-nek ajartan adni egy puszit,de ö csak elfordult.
-Szia!-köszönt flegmán.
-Mi a baj?Olyan furcsa vagy most.-mondtam.
-Semmi…Csak te.-ez mondjuk elég szarul esett amit mondott.
-…-jöttek a többiek.Elég furcsán,könnybe lábatt szemekkel néztem Zayn-re,de mikor megláttam a többieket rögtön elmúlt a szemem könnyezése.
-Szia Bell!Gyere!Nézd meg a tortám.Én π egyedül.-mondta Niall.

A konyhából sikítást hallottunk.Hope volt az.Olyan gyorsan rohantunk a konyhába amilyen gyorsan csak tuttunk.Mikor megláttam a konyhát…

-Azt a büdös…-mondta mikir meglátta ö is a konyhát.
-Ezt nem hiszem el.-annyira ideges lettem,hogy elkezdtem sírni,de viszont egybe valami miatt elkapott a röhögés is..
-Mi olyan vicces?-üvöltött velem Hope.
-Tudod Hope,ez nem öröm könnyek,hanem annyira ideges,hogy sírröhög baja van.-mondta Louis.Abbahagytam a ,,sírröhög" bajom és Niall felé fordultam.
-Láttam a tortát…5*.-mosolyogtam,de amilyen gyorsan jött a mosoly olyan gyorsan is tünt el.-Szóval.Te most kitakarítasz és mi addig megesszük a tortát.Szerinten ez egy megfelelö büntetés.
-De…Bell…Ezt ben teheted.-mondta Niall könnyes szenekkel.
-De.Megtehetem.Gyerünk!Állj neki!-mosolyogtam gonoszul.

Zayn(miközbe beszéltem Niall-hoz) felment a szobába.

-Mi a baj?-kérdeztem mikor beértem a szobába.
-Semmi…De nem akarsz valamit elmondani?-kérdezte kicsit mérgesen.
-Mit?Nem csináltam semmit.-válaszoltam.
-Nem?!-emelte fel a hangját.
-Nem!!!-válaszoltam hatáeozottan.
-Akkor mond.Miért voltál Justinnal?
-…-elkezdtem kacagni-Az semmi.Nagyon régi barátunk.De csupán ennyi.-egy kicsit elgondolkoztam-Várjunk csak…-elmosolyodtam-Te féltékeny vagy.-bökdōstem és emlegettem ugyan azt a szót vagy 6-szor..
-Nem.Nem vagyok féltékeny.Csak féltem attól,hogy már nem.szeretsz…Vagy ilyesmi…-mondta és megölelt-Tudod hogy te vagy a mindenem!!!-és megcsókolt.
-De aranyos vagy…-mondtam elpirult arcokkal.
-Ez természetes.-mosolygott.
-Azért az egód még mindíg nagy.-mosolyogtam.

Egy kicsit késöbb átmentem Liam-hez beszélgetni.Liam ajtajából láttam,hogy Niall szomorúan megy be a szobályába.Annyira lelkifurdalásom volt,hogy este fél 12-kor lementem fözni a konyhába.
Mikor kész lettem felvittem a szobájába..Kopogtam.

-Gyere.-hallottam a ajtó mögül.
-Niall ne haragudj,hogy olyan szenét voltam veled csak…-láttam hogy mikor a tálcát meglátta felcsillant a szeme.
-Semmi baj.-adtam a kezéba a tálcát-Megesszük együtt?-kérdezte.
-Hát…Már késö van,de ha szeretnéd itt maradok veled addig,még megeszed.-mosolyogtam.
-Az jó lenne.-mosolygott ö is.

Olyan sokáig voltam odaát,hogy Niall szobájába aludtam.Reggel (délután egy) mikor felkeltem,azt vettem észre,hogy Niall szobájába vagyok..
Kimásztam az ágyból,le a lépcsön,be a fürdöbe majd a konyhába.

-Sziasztok!-köszöntem mindenkinek.Valamiért nagyon jó kedvük volt.Egyszercsak annyit éreztem,hogy kezek veszik körbe a derekamat és az arcomra ad egy puszit.Zayn volt az-Szia!Miröl nem tudok?
-Még nem láttad?-kérdezte meglepve de egyben izgatottan.
-Most keltem fel.Hogy láttam volna?-kérdeztem vissza.

Kihozta a konyhába a laptopot és a felvett zenét (ami már fennt volt youtube-on) megkereste és nagyot néztem.Nagyon sokan nézték meg.

-Mikor készen lettünk az egésszel rögtön feltettük,csak elglfelejtettünk szólni.-mosolyhott Zayn.
-…-annyira meg voltam lepödve,hogy ez volt a válaszom.
-Ma ugye nem mész sehova?-kérdezte jókedvüen.
-Hát…Eddig úgy tudom hogy nem.-mosolyogtam.
-Akkor jó.Mivel mára azt terveztem,hogy elmegyünk kettedben várost nézni majd…-itt titokzatosan vége lett a momdatnak.
-Hmm…Jól hangzik,de mi van a majd után?-kíváncsiskodtam.
-Majd meglátod.-mondta sejtelmesen..
Oké…Te kérsz kávét?-kérdeztem miközbe a kávéfözö felé mentem.
-Nem,de ha csinálsz nekem egy kapucsínót akkor azt meghálálom.-mosolygott.
-És mivel fogod meghálálni?-kérdeztem flörtölés közben.
-Attól-jött felém-függ,mit szretnél.-mosolygott pajzánul és megcsókolt.
-Nem is tudom…-mosolyogtam-Majad meglátom mit szeretnék.

Egy 10 perc után kész is lettem a kávéval és a kapucsínóval is.
Miután megittuk mind a
ketten elmentünk készülödni.
Nagyon szép a város.Sok népszerü helyen voltunk.
Az utolsó megálló egy gyönyörü étterem volt.

-Zayn nincs odabennt senki.Szerintem zárva van.-mondtam.

A zsebéböl elövett egy kulcsot és kinyitotta vele az éttere ajtaját.Mikor beértünk korom sötét volt minden.Ezután feloltotta a villany.

-Ez csoda szép!-öleltem meg-Ezt hogy csináltad?
-A tulaj jött nekem még egy szívességgel.

Leültünk az,asztalhoz vacsorázni.
Miután megvacsoráztunk kimentünk az autóhoz és hazafelé vettük az irányt.

***

-Tetszett?-kérdezte miközbe az ajtó felé mentünk..
-Nem tetszett.-hajtotta,le a fejét-Hanem imádtam.-ugrottam a nyakába.
-Nálad van kulcs?-kérdezte  Zayn.
-Igen van.

Kimyitottam az ajtót és felmentünk a szobába átöltözni.Miután átöltöztünk lementünk a többiekhez.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése