2014/09/03

19.fejezet

Egy kibékülös este

Amikor beértünk a házba mindenki eltünt.Úgy értem,hogy senki nem volt bent.

-Hol vannak a többiek?-kérdeztem.
-Nem tudom.-mondta Zayn-De ha van kedved akkor megnézhetünk egy filmet.-mondta.
-Nekem jobb ötletem van.-mosolyogtam sexin.
-Tényleng?-kérdezte és megcsókolt lassan.
-Igen.Látom hogy ez az egész megviselt.Szóval…Most elmész fürödni és megborotválkozni én pedig addig keresek egy olyan fillmet ami neked is tetszeni fog.-mondtam mosolyogva.
-Ez…Szupi!-mondta egy eröltetett mosollyal.

Zayn elment fürödni,én addig lementem a konyhába,valami rágcsát keresni,de semmi nem volt itthon.Szó szerint semmi.A hütöbe mikor benéztem semmi nem volt,egy tejes dobozon kívül,ami le volt járva.Miközben ,,keresgéltem" a konyhába,hallottam hogy Zayn dalolászik fürdés közben.Csörög a telefonom de nem tudom,hogy honnan.A kabát zsebembe,hát persze…
Ismeretlen szám.

-Igen tessék?-mondtam a telefonba.
-Szia!Ugye te Bell vagy?-kérdezte egy nöi hang.
-Igen…De ki keres?-kérdeztem.
-Az nem számít,de csak annyit akarok mondani,hogy szállj le Justinról,mert nem lesz jó vége.
-De még is miért?-kérdeztem ravaszan.
-Mert!-és letette a telefont.

Zayn ekkor jött ki a fürdöböl.

-Ki volt az!-kérdezte miközben átfonta a derekamat és csókolgatta a nyakam.
-Nem tudom.-mosolyogtam.
-De most komolyan.-azt hitte,hogy viccelek mert mosolyogtam közben.
-Komolyan!Ismerös volt a hangja,de nem tudom ki volt az.
-Akkor...Mit akart töled?
-Semmit.-Zayn felhúzott szemöldökkel nézett-Komolyan!Valami matracrendelés miatt hívtak,de mondtam,hogy biztos rossz számot hívtak.
-Jaaa...És..Milyen filmet nézünk? - kérdezte 2 csók között.
-A gonosz háza.-Zayn csak nézett- Egy új horror film.Amúgy senki nem rudott elmenni vásárolni?Leszakadt volna a karotok?-kérdeztem fruszráltan.
-Hát...Ha akarod rendelek pizzát.-mondtam volna valamit,de a szavamba vágott-Igen tudom..Gluténmenteset ha lehet mert az éjszaka nem annyira hízlal.-forgatta a szemét.
-Ne forgasd a szemed,mert szerintem te se örülnél annak,ha egy elhízlalt,dagatt disznó lennék.
-Akkor is ugyan így szeretnélek mint most..-közbevágtam.
-Most jön a ,,de"!-mondtam.
-Csak meg kéne kicsit vastagítani az ágyléceket,hogy ha netántán tornázni van kedvünk...-megböktem a vállát,és csak mosolyogtam.
-Te rendeld meg a pizzám, én addig elmegyek a mellékhelyiségre.
-Mióta használsz ilyen szavakat?-kèrdezte furcsálva Zayn.
-Régóta csak elötted nem használtam ilyan szavakat.-kiabáltam a Wc-röl.
-De most ahogy észre vettem olyan szexin jönnek ki a szádból ezek a szavak.-erre nem válaszoltam.

Zayn miután megrendelte a pizzát,bejött a fürdöszobába.

-Hívnak!-és a kezembe adta a telefont.
-Szia Justin!-Zayn kíváncsi volt,így leült a kád szélére-Holnap?Hát...Jó találkozzunk.Akkor szia!
-Holnap?-értetlenkedett-De még is mi közöd Justin Bieber-hez? -hirtelen nem tudtam mit mondjak.
-Ha eljössz velem holnap,akkor meglátod.
-Persze hogy elmegyek.-válaszolta határozottan.
Ezután felmentünk megnézni a filmet.
A film után hallottuk,hogy megjönnek a többiek.
Zayn és én nagyok sokáig beszélgettünk.

Reggel mikor felkeltem nagyon rosszul voltam.

-Szia Kicsim!-mondta Zayn egy reggeli puszi után-Minden rendben?-aggodalmaskodott.
-Hát...Az igazat megvalva...-és elsápadtam.
-Bell! Légyszives ne ijezgess!-mondta Zayn rémült arccal.
-Nem vagyok valami jól.-jelentettem ki mosolyogva.
-Azt látom!Gyere menjünk el az orvoshoz!
-Biztos hogy nem!-néztem rá-Látod? Már jobban is vagyok!-és eleresztettem egy eröltetett mosolyt.
-Én is ezt mondanám.Tegnap ettél valamit?-nen csodálkoztam hogy megkérdezi,hisz a pizzából sem ettem.
-Igen.-válaszoltam.
-Akkor gyere reggelizni, hátha jobban leszel.-és valamilyen oknál fogva,felkapott az ölébe és levitt.
-Valami baj van?-kérdezte Sara mikor meglátott Zayn ölében.
-Nem nincs...Csak egy kicsit rosszul vagyok.
-Biztos valamilyen okból vagy rosszul.-mosolygott Harry.
-Igen.-mondta Zayn-Tegnap nem evett semmit.Egész nap.
-Vagy...Talán terhes...-mosolygott.

Igaz a tegnap este után én is azt hittem volna másról,hogy egy izgalmas este lesz,de nálunk ez nem így megy.
Néma csönd lett.Zayn letett a székre,csinált egy szendvicset,majd felment a szobába. Furcsa volt mert egy szót sem szólt egész végig.Amint Zayn eltünt odaadtam Niallnak a szendvicset.

-Edd meg!-mondta Hope és vissza tolta a tányért.
-De nem kívánom.-és vissza toltam Niall elé.
-De mi a bajod?Miért nen akarsz enni?-értetlenkedett Sara.
-Mert...Mert lelkifurdalásom van.-és lesütöttem szemeimet a bögre kávémra.
-És mond.-kezdte Zayn a hátam mögül-Miért is van lelkifurdalásod?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése