2014/09/04

22.fejezet

Az elkövetkezö pár óra.

-Nagyon kívánlak!-sugtam a fülébe.
-Én is téged!-és felvitt.

Bennt a szobába ledobott az ágyra.Miközben hevesen csókcsatáztunk,elkezdtem kikapcsolni Zayn övét.Zayn a kikapcsolt melltartómat levette és elfobta.Szegény felakadt az ajtókilincsre.Már Zayn nadrágját húztam le,mikor Harry hirtelen benyit.

-Bell!-Hazz elmosolyodott-Sajnálom, de keresnek.
-Ki az?-és Zaynt óvatosan eltoltam.
-Nem tudom.Valami George.-mikor meghallottam a nevét ideges lettem.Zayn pedig elkezdett röhögni.
-Oké...Köszi hogy szóltál.-elkezdtem felöltözni.
-Igen.Köszönjük drága,kedves,aranyos Harry.-mondta Zayn.

Mikir leértem a konyhába (ugyanis a csajok beengedték) nem valami kedvesen kezdtem a mondatot.

-Te meg mit keresel itt?

Ekkor Zayn (egy boxerbe) bejött a konyhába,kezében a melltartómmal.

-Ez nálam maradt.-odajött,mrgcsókolt,átfonta a derekam és a fejét a vállamra tette.
-Ezt a buzit láttad az újságban?-mosolyogtam gonoszul.
-...-nem csodálkoztam hogy George  nem mond semmit.
-Figyelj öcsi!-kezdte Zayn és Gerge mellé állt-Ez a tiéd.-és odaadta a melltartóm-Este lefekvéskor szagolgasd,ölelgesd,vagy csinállj azt amit akarsz.-Zayn gonoszul mosolygott.
-Ha akarod tudni, akkor 2 dolog miatt ütöttelek meg.-George csodálkozott.
-És miért?-kérdezett vissza.
-Mert felidegesítettés, és mert megcsókoltál.-Zayn hirtelen becsapta a hütö ajtaját.
-Te meg merészelted csókolni Bellt,mikor tudod,hogy barátja van?-George csak bólintott.Zayn még idegesebb lett-Akarod hogy ne csak a karod legyen eltörve?-kérdezte Zayn.
-George most menj el!Feleslegesen jöttél ide!-George elment.
-Nagyon jól színészkettél.-éd megcsókoltam Zaynt.
-Tudom.De a melltartód kajak elvitte.-mosolygott-Ez bizar...
-Igen..Pedig az egyik kedvenc melltartóm volt.-sóhajtottam egy nagyot.
-Bell!-szólt Hope-Ha van kedvetek mmegnézhetnénk valami filmet.-mosolygott-Úgy is olyan régen csináltunk közös programot.
-Nekünk jó.-láttam Zayn arcán hogy örül,de jobban örült volna,ha azt folytatjuk, amit elkezdtünk.
Hope és Harry valami nagyon gagyi filmet hoztak,de meg lehetett nézni.Igaz én meg Zayn nem annyira figyeltünk,de a lényegét megjegyeztem.
Zayn és én egyáltalán nem tudtunk aludni,így beszélgettünk.

-Te hány évesen vesztetted el a szüzességed?-kérdezte Zayn.
-16-Zayn nem lepödött meg-És te?
-Én is 16.Hány pasival feküdtél le eddig?-ekkor kínosan éreztem magam.
-Erre nrm nagyon szeretnék válaszolni.És te hány csajjal feküdtél le?
-Nem tudom...Talán 7-nél több.De most te jössz.
-Tudod én 16-17 éves koromban nagyon,nagyon vad voltam.-próbáltam a lényegre utalni-Így sok egy éjszakás kalandom volt...
-Látom kínosan érzed magad.
-Igen kicsit...A lényegre rátérve...Szóval...Talán 10-nél több..
-Az nem olyan sok.De én így is szeretlek.
-Én is szeretlek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése