2014/09/02

14.fejezet

Az elsö gimis nap

Minden pontosan reggel 8:25-kor kezdödött,egy hétföi napon.

-Végre 9.osztály.Milyen jó.Sok új barát,új tanárok és persze jó pasik.-gondoltam aznap reggel magamban.

Felöltöztem,reggeliztem és elindultam a suliba.Úton a suli felé segítettem egy elhagyatott kiskutyának is.Elkéstem a suliból,de nem izgatott.

-Jó reggelt tanárnö!-köszöntem a tanárnak lihegve,mert rohantam ahogy csak tudtam.
-Hát,jó reggelt kisasszony!10 perc késéssel kezdi az évet?-kérdezte gúnyosan a tanárnö.
-Hát...igen és azért mert...
-Nincs de! -parancsolt rám.
-De,tanárnö!Nem is mondtam azt hogy de.-mondtam gúnyosan.
-Jól van.Ezt a 10 percet igazolom,de..
-Tanárnö.Nincs de.Mrs.Sparks mondta..-mondtam flegmán,ami gondolom vicces lehetett, mert a többiek röhögtek.
-Szerencsére nem maradtál le semmiröl.Akkor most te jössz a bemutatkozással. Most állj fel és mutatkozz be.-mosolygott gonoszan Mrs.Sparks..
-Sziasztok,Bell vagyok!Szeretek énekelni és,általában minden extrém sportot kipróbálok.Bármilyen hülyeségben benne vagyok,szóval...-mosolyogtam-Nagyából ennyi..-leültem a székre és a mögöttem ülö osztálytártársam állt fel.
-Sziasztok,Justin vagyok!-aztán 3 mondat után leült.

Miután mindenki bemutatkozott Mrs.Sparks valamit elkezdett magyarázni,de 5 perc után meguntam, szóval a üsümet felvettem,lefeküdtem a padra hogy aludjak,de ez,nem sikerült,mert egy olyan csaj ült mellettem aki annyit beszélt mint a vízfolyás.A neve Camil.De az a tipikus anyuci öltözteti,soha nem volt este hét után sehol féle csaj.Csak bökdösött,bökdösött ezt meguntam így felültem.Ez az egész óra végéig.Mikor kicsengettek a 4. Padba ültem és elkezdtem keresni a fülhallgatóm.Miközben a táskámba nyakig túrtam megszólalt Camil.Mikor meghallottam Camil hangját azon gondolkodtam,hogy elküldjem e a francba,megöljem vagy hogy magamat öljem meg..
-Szia!Én Camil vagyok.-és pechemre leült mellém.
-Igen tudom.-válaszoltam flegmán - Tudom kicsit bunkó vagyok,de azért ültem ide mert idegesítö vagy.Lehetünk barátok,de csak ennyi.
-Hát…Már megszoktam-mondta bánatosan-Akkor szia!-de én persze megsajnáltam.
-Várj!Gyere!Ülj le!Ismerjük meg egymást.-mosolyogtam.
-Ilyen kedves még senki nem volt velem.Amúgy látszik hogy sportolsz,mert nagyon csinos vagy.-mondta Camil.
-Köszönöm!Holnap majd bemytatlak Hope-nak és,Sara-nak.-mosolyogtam.
-És ök miért nem jöttek?-kérdezte.
-Hát…Sara nem akart bejönni Hope meg aludt.

Csengetés után mentünk a mások terembe.A,fllyosón menet összefutottam a suli ribancával.Sajna.
A padra leültem és Justin-t néztem.

-Szia!-köszönt Justin.
-Am..Szia!-köszöntem vissza.

Csengettek.Mikor a pad felé mentem Amber (a ribanc) feltünöen elkezdett rólam beszélni.

-Te mondod hogy Bell csúnya meg hogy dagatt?Te nem vagy normális komolyan mondom.Inkámb menj hütsd le magad!!Mosd le a képedröl az a sok alapozót..
Hisz nem csoda,hogy e miatt vagy 5 kilóval dagattabb.-védett meg Justin.
-Köszönöm.-kijött hozzám a folyosóra és miután megköszöntem megöleltem.

Aznap még suli után beszélgettünj,megismerkedtünk és mind a ketten azt gondoltuk,hogy egy örökké tartó barátság van kualakulóban.

Jelen:
-Igen emlékszem.Hisz én is ott voltan.-mosolygott és megölelt..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése