2014/09/25

36.fejezet

Tessék!!??

Este nem tudtam aludni. Hope küldött nekem egy e-mailt -(teszem hozzá hajnalba),hogy fel vagyok e. Mikor visszaírtam hogy igen feljött hozzám.
Szerencsére Hope eltudott aludni, de csak úgy hogy mellettem aludt.
Kimásztam az ágyból, mikor már nem bírtam tovább feküdni.
Lementem a konyhába és csináltam egy kávét.
Bekapcsoltam a teledonom és az értesítön ez volt: önnek 1 darab sms-e érkezett. Feladó: Kicsim♥

Az sms: Hiányzol! Nagyon szeretlek! Hívj ha végeztél az orvosnál. Nagyon sok csók Zayn♥♥♥

Érkezett:(hajnal) 04:35.

Annyira aranyos.
Indultam volna már, mikor Hope lejött.

-Hova mész?-kérdezte Hope kisírt szemekkel.
-Az orvoshoz.
-Minek?
-Mert mennem kell vizsgálatra.
-Mehetek veled?-kérdezte Hope.
-Persze. Csak akkor siess.

Miután Hope elkészült, olyan gyorsan mentem az orvoshoz ahogy tudtam. Gondolhatjátok milyen sokáig készülödhetett...

-De minek mész nögyógyászhoz?
-Mert elkövettem egy nagy hibát.-pont mikor leültünk a váróterembe akkor szólt a titkárnö.
-Bella! Bella...
-Itt vagyok!-mondtam-Jó napot doktorúr!
-Jó napot Bell! Milyen panasszal érkezett?-felültem az orvosi ágyra.
-Doktor úr...Lehet hogy terhes vagyok.-mondtam a hírt nyugottan.
-Igen? Akkor fel a lábakat!
-De, nincs valami ultrahang vagy valami?-zavarba jöttem.
-De, csak az bizonytalan.-megértettem.
-Terhes vagyok doktorúr?-kérdeztem a vizsgálat végén.
-Hát...Nem vagy terhes de...-a monitorra pillantott, mert nem csak azt nézte meg hogy terhes vagyok-e, hanem még más biztonsági vizsgálatot is elvégzett.
-De?-kérdeztem türelmetlenül.
-Nem megfelelö a petefészek a megtermékenyítésre.
-Nem lehetek terhes?-elkezdtem sírni-Ez nem...
-Sajnálom.-mondta az orvos együtt érzöen.
-Viszlát!-elvettem a papírokat és elmentem.
-Mi a baj?-kérdezte Hope.
-Nem...
-Nem vagy terhes?
-Az is...Meg...Nem lehet soha többé gyerekem.-a kezébe adtam a papírokat.
-OMG!-Hope nem tudott mit mondani.
-És ezt el kell mondanom Zayn-nek.-jobban elkezdtem sírni. Nem akartam várni így mikor hazaértünk rögtön felhívtam Zayn-t.
-Úr isten!-mondta Sara, mikor meglátta a vizsgálat eredményét.
-Zayn?-alig tudtam kimondani a nevét.
-Nem. Itt Niall. Zayn!-hallottam hogy szól Zayn-nek.
-Szia kicsim!-mondta boldogan.
-Szia!-köszöntem Zayn-nek sírva.
-Mi a baj?-kérdezte ijedten Zayn.
-Soha többé nem lehetek terhes!
-Mi?-megcsuklott Zayn hangja.
-Nem megfelelö a petefészkem a megtermékenyítésre. Sajnálom.
-Ez-hallottam a hangján, hogy sír-nem a te hibád!
-Zayn!-kibáltak neki.
-Ne hargudj de el kell mennem. Majd még beszélünk. Szeretlek!
-Én is szeretlek! Szia!-miután Zayn letette a telefont jobban átolvastam a papírokat.

Egyszer csak észre vettem, hogy nem is az én nevem szerepel a mondatokban. Ekkor felcsillant a szemem.

-Hope!-kiabáltam-Gyere!
-Igen?
-Ezt nézd!-a kezébe adtam a papírt.
-Ez nem is te papírod!-mondta.
-Tudom.-nem is kellett kimondani a mondatot és elkezdtük felvenni a cipöt.

A rendelönél:

-Maga komolyan nem vette észre, hogy rossz adatokat olvas?-nagyon ideges voltam.
-Sajnálom!
-Sajnálhatja is! Hogy tehetett ilyet?-támadta le Hope.
-Nem akarja elmondani az eredeti adatokat?-ordibáltam.
-De!-az orvos megijedt. Mikor megláttam az eredményt megkönnyebbültem.
-Nehéz lett volna ezt felolvasni?-kérdezte mérgesen Hope az oevosomtól.
-Sajnálom, hogy ilyen...Fura voltam...
-Persze. Ezt megértem.
-Köszönōm...Mégegyszer.-felhívtam Zayn-t.
-Szia!-suttogott. Gondolom interjún volt.
-Szia!
-Sürgös?-kérdezte.
-Igen.
-Jó hír?-kérdezte Zayn normál hangerövel.
-Igen. Szerencsére az orvos rossz adatokat olvasott. Igaz nem vagyok terhes, de lehet gyerekem.
-Ez csodálatos!
-Most hol vagy?-kérdeztem.
-Interjún.
-Mi?
-Most le kell tennem. Szeretlek, csók.♥
-Csók.

Nagyon megkönnyebbültem, mikor megtudtam az eredményt.
Szerencsére ez is megoldódott.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése