2014/09/11

28.fejezet

Rossz kislány!

Harry felhívta Hope-ot,hogy jöjjenek át felavatni a házat.Szerintem ez a házfelavatósdi felesleges dolog,mert semmi értelme.
Lehet bunkóság,de miután koccintottunk eggyet felmentem a szobába zenéthallgatni.Zayn észre vette,hogy eltüntem.

-Miért jöttél fel?-lefeküdt mellém-Valami baj van?
-Nem.Nincs.
-Csak?
-Csak, szerintem ez a felavatósdi felesleges dolog.-mondtam.
-Most ahogy mondod...-gondolkozott Zayn.
-Inkámb feljövök zenéthallgatni vagy videókat nézni,mint hogy lennt legyek.-valaki kopog.
-Gyere!-mondta Zayn.
-Ti miért jöttetek fel?-kérdezte Niall.
-Nem volt kedvem lennt lenni,Zayn pedig feljött megbézni,hogy mi van velem és itt ragadt.-mondtam.
-Jaa...-meglepödött Niall.
-Min lepödtél meg?-kérdeztem.
-Semmin...Csak azt hittem,hogy te ennél kicsit rosszabb lány vagy.
-Igen...De...Csak...Hosszú...-és a tekintetemet a laptopomra szegeztem.
-Ja...Akkor jó mulatást.-és Niall kiment.
-Mi volt ez az egész?-kérdezte Zayn.
-Mi mi volt?-kérdeztem.
-Ez a hosszú történet dolog?-kérdezte kíváncsían.
-Semmi.-mondtam.Zayn ráfeküdt a hátamra és elkezdte csókolgatni a gyenge pontomat-Neeee....
-Te akartad!-és elkezdte szívni a nyakam.
-Oké!Oké!-már nem kaptam levegöt-Csak szálj le rólam,mert nem kapok levegöt.
-Jó.-és legurult rólam-Mesélj!-izgatottan várta mit fogok mesélni.
-Hát...Régen.De tényleng régen.3 évvel ezelött.-elmosolyodtam-A középiskolába az elsö évem nagyondúrva volt.Nagyon sok balhém,büntetésem és felfüggesztésem volt.-Zayn.nagyot nézett-Igen.Volt egy nagyon,nagyon rossz estém ahol...Ahol kórházba kellett mennem.
-...-Zayn csak ült és nézett.
-Egy nagyon jó,nagyon bitang és nagyon király buliba mentünk a volt legjobb barátomékkal.A buli jó volt,csak egy kicsit unalmas.Ezért az eggyik barátom mondta,hogy pörgessük fel a bulit és próbáljunk ki valami újat.Én persze,  amilyen hülye és naív voltam belementem.Pár perc múlva visszajött egy kis-zacskóval.,,Ez mi?"kérdeztem,erre a válasz:,,Csak egy kis unalomüzö..."
-Ugye nem az amire gondolok?-kérdezte Zayn.
-És persze:,,Miért ne." Kimentünk hátra az udvarra és Gabe (az egyik haverom) tekert is gyorsan egy...Tudod?-Zayn bólintott-Arról a napról még a mai napon is csak emlékképek jelennek meg.Nem ez a lényeg.Folytatom.Egy óráig nem hatott a cucc és emiatt, nem törödtünk az egésszel,így úgy ittunk mint általába. Egy óra után éreztük,hogy valami történik.Miután hatott a cucc,száraz lett a szánk,így úgy éreztük,hogy inni kell.Mi hülyék alkoholt ittunk.Persze.Mi mást.Innen már csak arra emlékszem,hogy nagyon rosszul éreztem magam,így bementem a kórházba,hogy adjanak valami fájdalom csillapítót.És egy napig voltam bent,mert az orvosok nem akartak felkelteni,mert pihenésre volt szükségem.Én az óta nem nagyon iszok.
-És ha mész valahova bulizni és meghív egy srác valamire?Persze most nem, mert velem vagy,de...Tudod?
-Akkor persze elfogadom,de nem nagyon szoktam magam leinni.-mosolyogtam.
-Ez azért elég kemény...-mondta Zayn-Igaz engem 1-2 suliból kicsaptak verekedés miatt,de...Téged egy suliból se csaptak ki?
-Nem.Miért csaptak volna ki?-csodálkoztam egy kicsit.
-Nem is tudom...De...Te egy tantárgyból sem buktál meg?
-Nem.Tudod az elsö félévemet a gimibe úgy végeztem,hogy a tanárok azon gondolkoztak,hogy másodikosokhoz feltesznek a maradék évbe.-Zayn szeme kitágult.
-De miért?-kérdezte.
-Mert a suli kezdése után 3-4 héttel a könyveimet,leadtam a tanároknak,mert az összeset kitöltöttem meg ilyesmi...
-Ja...Akkor sok szabadidöd volt mi?
-Igazából nem,mert a tanárok nagyon sürün felhívták a bátyám,hogy lógok a suliból,így mindíg bent kellett ülnöm az órákon.
-De...Mi volt akkor ha dolgozatot írtatok,vagy hogy ha fekeltetek?
-Akkor vagy mellettem akartak ülni,vagy velem akartak felelni.
-Nem így értettem.
-Ja...Hát a felelés 2 perc alatt megvolt,a dolgozat pedig 10-20 perc alatt.
-Lehettél volna az osztálytársam.-mosolygott.
-És miért?
-Mert korrepetálhattál volna.
-Lehet,hogy nem pazaroltam volna rád az idöm.-válaszoltam nagyképüen.
-Ezt megjegyeztem.-mondta.
-Igen?És mivel tudnálak kiengesztelni?-kérdeztem 2 csók között.
-Hát...Nem is tudom...Talán...Holnap eljöhetnél velem vásárolni.-ez komoly,hogy ezt egy férfi mondta.....?
-Ez komoly?-kérdeztem-És mi lenne ha mással engesztelnélek ki?-mecsókoltam lassan,lágyan és óvatosan.

Ezután beleültem az ölébe és levettem a pólóját,majd végigcsókoltam a hasát.Miután a nadrágban megakadtam,leszáltam Zaynröl és levettem róla a nadrágot.Zaynt kirázta a hideg,miközben a boxerja gumijával játszottam.Már majdnem lehúztam a boxerét,mikor Hope benyitott.Mind a ketten felkaptuk a fejünket.

-Figyeljetek!Van lennt valamilyen néni aki téged...-ekkor pillantott meg bennünket Hope -Neharagudjatok!Zavarok?-nem Hope...Miért is zavarnál?
-Ez milyen kérdés?-mondtam ingerülten.
-De,most komolyan keresnek Bell!-Hope komolyra váltott.

Lementem és az eggyik legutálatosabb szomszédom állt az ajtóban.
-Késö este nem lehet aludni,mert a maga barátjai hangoskodnak!-mondta az öreg Mr.Williams.
-Jó estét Mr.Williams!-egy eröltetett mosoly-Valami probléma van,hogy ilyen késön itt van?-kérdeztem.
-Igen.Az a probléma,hogy magácska ilyen hangos bulikat csinál hétköznap.-morgott.
-Mr.Williams!A rendörök az utca végén pihennek és ha valami hangos lenne,vagy ha valami öket is zavarná,akkor ide jönnének és szólnának.

Mr.Williams csak mondta a magáét,de miután észrevette hogy, ez az egész dolog nem érdekel megúnta és elment.
Vissza felmentem a szobába,de addigra Zayn elaludt.
Miután átöltöztem én is lefeküdtem.
A többiek pedig folytatták azt amit elkezdtek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése