2014/09/05

24.fejezet

Egy közös nap (2.rész)

-Ezt hogy érted?-hirtelen nem tudtam, hogy mire gondol.
-Hát...Úgy hogy ma majd megyünk más hova is.

Ez után már kezdtem sejteni,hogy mire gondol.
Bevallom nem hittem volna,hogy ennyit készült erre a napra.Nagyon jól esett,hogy ennyit készült erre a napra.

-Lassan induljunk?-kérdezte Zayn.
-Hát...Maradnék még...De mondtad,hogy megyünk más hova is szóval igen.Meg nár egy kicsit fázom is.
-Akkor menjünk.

Elkezdtünk pakolni.
Fogalmam sem volt hogy megint hova mehetünk.Az úton hirtelen elkezdett görcsölni a hasam.Ekkor tudtam,hogy csak pár óra van hátra,hogy meglátogasson a Mikulás...Mikor megláttam a tengerpartot egyszerre örültem is ,meg nem is.Szerintem Zayn észre vette,hogy van valami baj,de nem is sejtette.Mit is vártam...Hisz férfi... -.-

-Mondtam, hogy van ilyen programom is.-mosolygott.
-Igen.Látom.-mosolyogtam.
-Valami baj van?-kérdezte Zayn furcsálva.
-Nem.Nincs.-túl gyorsan válaszoltam..
-Biztos?
-Igen...Biztos.-bizonytalanodtam el...
Lementünk a partra,leterítettük a,plédet és megnéztem,hogy milyen a víz.

-Milyen?-kérdezte Zayn.
-Jó.Csak azt sajnálom,hogy nen hoztam bikinit.-sajnálkoztam.
-Bikini nélkül is lehet fürödni-és beharapta a száját-De...-néztem rá mérgesen-Fürödhetsz fehérnemüben is.
-Persze...Aztán menjek haza bugyi,meg melltartó nélkül mi?
-Hát...Ami azt illeti van egy melltartó a kocsiba.-én csak kitágult szemekkel néztrm Zaynre-Most mit nézel? Harry és Hope használta útóljára a kocsit.-egymásra néztünk és egyszerre elfintorogtunk.
-Elöször is...Hope melltartója 2 szánnal kissebb.Másodszor,meg nem venném fel Hope melltartóját.-Zayn csak nézett-Ez kábé olyan,mintha valamelyik srác boxerét felvennéd mosatlanul!
-Akkor vedd úgy,hogy nem mondtam semmit.

Szerintem ha továbbra is ilyen kirohanásaim lesznek,akkor megölöm magam,mert akkor haza kellesz menni.
Nagyon elkezdett görcsölni a hasam. -Zayn!-kiabáltam,mert a vízbe volt.Csodálkoztam is.De amint láttam csak be akart csalogatni.Nagyon megörülhetett hogy szólok,mivel nagyon mosolygott,hogy kijöhet a vízböl.
-Kedved támadt fürödni?-mosolygott majd megcsókolt.Eljezdte lassan levenni a pólóm.
-Várj!
-De én már nem akarok várni!-láttam hogy most minden ki fog jönni,amit eddig magába folytott-Nem hiszed el, de ennyi ideig még egyetlen lányra sem vártam! Ennyi ideig még soha nem bírtam ki szex nélkül!És nem tudom miért akarsz még mindíg várni,ha már nem vagy szüz.-vett egy mély levegöt.
-De...-kicsit kínosan éreztem magam,mert igaza van és mert elfelejtettem,hogy ma fog megjönni-Muszály leszel még várni egy hetet.-sütöttem le a szemem a homokra-Ne haragudj!
-Nem te ne haragudj!-magához húzott-Gyere!Menjünk haza.

Össze pakoltunk és elindultunk haza.

-Zayn! Ne haragudj.Mert mindenben igazad van.Tudtam nem kellett volna ennyit várnom,de féltem hogy csalódni fogsz vagy valami.
-De miért csalódnék benned?-kérdezte értetlenül.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése